Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18989
Название: FIGURATIVE LANGUAGE OF ADVERTISING SLOGANS
Авторы: Брик, Ірина
Библиографическое описание: Брик І. FIGURATIVE LANGUAGE OF ADVERTISING SLOGANS / наук. кер. Т. О. Гарасим // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. № 1 (17). С. 12-17
Дата публикации: 2020
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключевые слова: slogan
analysis
advertisement
figures of speech
слоган
аналіз
реклама
фігури мовлення
Краткий осмотр (реферат): The paper tries to define what an advertising slogan is and study its peculiarities from the point of view of various scholars. It also pays attention to language used in advertising and investigates cases of usage of speech figures. The paper studies 80 examples in total, featuring different slogans, both contemporary and from the past. The most and least used figurative language is identified, along with its peculiarities. The importance of using figurative language in advertising is explained and emphasized.
У статті досліджується поняття рекламного слогану та його особливостей з точки зору різних вчених. Приділена увага мові, яка використовується в рекламі, та досліджено випадки вживання фігур мовлення. Загалом, у роботі проаналізовано 80 прикладів. Виявлено найбільш і найменш вживані фігури мовлення та пояснено особливості їхньої частоти застосування. У висновку пояснюється та підкреслюється важливість використання образної мови в рекламі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18989
Располагается в коллекциях:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2020. № 1 (17)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2_Bryk.pdf261,38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.