Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18989
Назва: FIGURATIVE LANGUAGE OF ADVERTISING SLOGANS
Автори: Брик, Ірина
Бібліографічний опис: Брик І. FIGURATIVE LANGUAGE OF ADVERTISING SLOGANS / наук. кер. Т. О. Гарасим // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. № 1 (17). С. 12-17
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: slogan
analysis
advertisement
figures of speech
слоган
аналіз
реклама
фігури мовлення
Короткий огляд (реферат): The paper tries to define what an advertising slogan is and study its peculiarities from the point of view of various scholars. It also pays attention to language used in advertising and investigates cases of usage of speech figures. The paper studies 80 examples in total, featuring different slogans, both contemporary and from the past. The most and least used figurative language is identified, along with its peculiarities. The importance of using figurative language in advertising is explained and emphasized.
У статті досліджується поняття рекламного слогану та його особливостей з точки зору різних вчених. Приділена увага мові, яка використовується в рекламі, та досліджено випадки вживання фігур мовлення. Загалом, у роботі проаналізовано 80 прикладів. Виявлено найбільш і найменш вживані фігури мовлення та пояснено особливості їхньої частоти застосування. У висновку пояснюється та підкреслюється важливість використання образної мови в рекламі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18989
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2020. № 1 (17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2_Bryk.pdf261,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.