Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19025
Title: ADVERTISEMENT AS SOCIO-CULTURAL AND LINGUAL PHENOMENON
Authors: Сендецькa, Діана
Bibliographic description (Ukraine): Сендецькa Д. ADVERTISEMENT AS SOCIO-CULTURAL AND LINGUAL PHENOMENON // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. № 1 (17). С. 50-54
Issue Date: 2020
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Supervisor: Задорожна, І. П.
Keywords: advertisement
advertising
language
socio-cultural
Abstract: This article investigates the socio-cultural and lingual peculiarities of the advertisement. The main object of this article is advertisement, its categories and functions. We also described the approaches by which advertising is defined.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19025
Appears in Collections:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2020. № 1 (17)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12_Sendetska.pdf93,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.