Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19025
Назва: ADVERTISEMENT AS SOCIO-CULTURAL AND LINGUAL PHENOMENON
Автори: Сендецькa, Діана
Бібліографічний опис: Сендецькa Д. ADVERTISEMENT AS SOCIO-CULTURAL AND LINGUAL PHENOMENON // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. № 1 (17). С. 50-54
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Науковий керівник: Задорожна, І. П.
Ключові слова: advertisement
advertising
language
socio-cultural
Короткий огляд (реферат): This article investigates the socio-cultural and lingual peculiarities of the advertisement. The main object of this article is advertisement, its categories and functions. We also described the approaches by which advertising is defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19025
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2020. № 1 (17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12_Sendetska.pdf93,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.