Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1923
Название: Особливості побудови шкільних навчальних планів та програм з іноземної мови у 1950–1960-ті роки
Другие названия: Особенности построения школьных учебных планов и программ по иностранному языку в 1950–1960-е годы
The peculiarities of construction of school foreign language curricula and programs in 1950-1960
Авторы: Кравчук, Лілія Василівна
Библиографическое описание: Кравчук, Л. В. Особливості побудови шкільних навчальних планів та програм з іноземної мови у 1950-1960-ті роки / Л. В. Кравчук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 2. – С. 85-89.
Дата публикации: фев-2012
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: базовий навчальний план
шкільні програми
іноземна мова
навчальний предмет
зміст освіти
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано основні особливості побудови навчальних планів та програм з іноземної мови (ІМ) у 1950−1960 роки. Досліджено їх структуру та змістовний компонент; відповідність вимог до змісту навчання ІМ. Визначено характерні особливості навчальних планів та програм досліджуваного періоду Виокремлено методичні прорахунки та вплив соціально-історичних трансформацій на їх змістове наповнення.
Анализируются основные особенности построения учебных планов и программ по иностранному языку во второй половине ХХ в. Исследовано их структуру и содержательный компонент; соответствие требований к содержанию обучения ИЯ. Определены характерные особенности учебных планов и программ исследуемого периода Выделены методические просчеты и влияние социально-исторических трансформаций на их содержательное наполнение.
The article analyzes the main peculiarities of school foreign language programs construction in the second half of the twentieth century. Their structure and content component; compliance requirements for the content of foreign language learning are studied. The characteristics of curricula and programs of study period outlined are determined, methodological mistakes and the impact of socio-historical transformations in their semantic content are outlined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1923
Владелец авторского права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kravchyk.pdf261,52 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.