Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19402
Назва: Стратегії навчання дітей з особливими освітніми потребами: аналіз зарубіжного досвіду
Автори: Горішна, Надія Мирославівна
Бібліографічний опис: Горішна Н. М. Стратегії навчання дітей з особливими освітніми потребами: аналіз зарубіжного досвіду // Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 15-16 квітня 2021 року). Тернопіль : Тайп, 2021. С. 120-123
Дата публікації: 15-кві-2021
Видавництво: Тайп
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19402
Розташовується у зібраннях:Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35_Horishna.pdf71,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.