Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19525
Название: Концептуальні засади оцінювання стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи в умовах Нової української школи
Авторы: Олійник, О. Й.
Библиографическое описание: Олійник О. Й. Концептуальні засади оцінювання стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи в умовах Нової української школи // Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 15-16 квітня 2021 року). Тернопіль : Тайп, 2021. С. 333-335
Дата публикации: 15-апр-2021
Издательство: Тайп
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19525
Располагается в коллекциях:Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
104_Oliinyk(1).pdf44,88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.