Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20059
Title: До питання ролі ансамблевої гри на уроках фортепіано у комплексному формуванні особистості вчителя музики
Other Titles: ТО THE PROBLEM OF THE ROLE OF ENSEMBLE PLAYING AT PIANO LESSONS IN INTEGRATED MOULDING OF MUSIC TEACHER’S PERSONALITY
Authors: Юзюк, Наталія
Bibliographic description (Ukraine): Юзюк Н. До питання ролі ансамблевої гри на уроках фортепіано у комплексному формуванні особистості вчителя музики // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. № 1 (20). С. 104–111.
Issue Date: 2009
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Keywords: чотириручний фортепіанний дует
герменевтичний аналіз
інтерактивне навчання
педагогічна технологія
тренінг «ділові та рольові ігри»
М. Лисенко
поліфункційне спілкування
piano duet
hermeneutical analysis
interactive education
pedagogical technology
«business and role games» training
M. Lysenkо
multifunctional dealings
Series/Report no.: Мистецтвознавство;
Abstract: У статті подасться стислий огляд історії зародження та розвитку чотириручного фортепіанного ансамблю, мотивується доцільність ширшого впровадження цього виду музикування як важливої інтерактивної технології моделювання фахової діяльності молодого вчителя музики.
The article is devoted both to presenting a brief review of 4-hands piano ensemble originating and developing history and motivating an expedience of wider inculcation of such sort of piano using as necessary interactive technology of future professional activity modelling.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20059
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2009 № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yuziuk_N.pdf158,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.