Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20059
Назва: До питання ролі ансамблевої гри на уроках фортепіано у комплексному формуванні особистості вчителя музики
Інші назви: ТО THE PROBLEM OF THE ROLE OF ENSEMBLE PLAYING AT PIANO LESSONS IN INTEGRATED MOULDING OF MUSIC TEACHER’S PERSONALITY
Автори: Юзюк, Наталія
Бібліографічний опис: Юзюк Н. До питання ролі ансамблевої гри на уроках фортепіано у комплексному формуванні особистості вчителя музики // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. № 1 (20). С. 104–111.
Дата публікації: 2009
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: чотириручний фортепіанний дует
герменевтичний аналіз
інтерактивне навчання
педагогічна технологія
тренінг «ділові та рольові ігри»
М. Лисенко
поліфункційне спілкування
piano duet
hermeneutical analysis
interactive education
pedagogical technology
«business and role games» training
M. Lysenkо
multifunctional dealings
Серія/номер: Мистецтвознавство;
Короткий огляд (реферат): У статті подасться стислий огляд історії зародження та розвитку чотириручного фортепіанного ансамблю, мотивується доцільність ширшого впровадження цього виду музикування як важливої інтерактивної технології моделювання фахової діяльності молодого вчителя музики.
The article is devoted both to presenting a brief review of 4-hands piano ensemble originating and developing history and motivating an expedience of wider inculcation of such sort of piano using as necessary interactive technology of future professional activity modelling.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20059
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2009 № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yuziuk_N.pdf158,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.