Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20878
Название: Information addiction as a negative factor training of future specialists: setting a problem
Другие названия: ІНФОРМАЦІЙНА ЗАЛЕЖНІСТЬ ЯК НЕГАТИВНИЙ ЧИННИК ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ
Авторы: Gorbatyuk, R. M.
Sitkar, V. I.
Sitkar, T.V.
Библиографическое описание: Gorbatyuk R. M., Sitkar V. I, Sitkar T.V. Information addiction as a negative factor training of future specialists: setting a problem // New Trends of Global scientific ideas : International scientific-practical congress of pedagogues, psychologists and medics (the 10th of March). Geneva, 2016. P. 65-73.
Дата публикации: 2016
Ключевые слова: інформаційна залежність
продуктивність навчання
студентська молодь
психічний розлад
інформація
психіка
свідомість
Краткий осмотр (реферат): У статті звернено увагу на інформаційній залежності студентської молоді під час навчання у вищому педагогічному навчальному закла ді. З погляду медичної психології, спільними для всіх залежностей є психологічний і фізіологічний компоненти. З точки зору сучасної меди цини, під час розвитку інформаційної залежності в людини не форму ється психічний розлад, проте спостерігається її несприятливий вплив на здоров’я з боку деяких систем органів. Наявність інформаційної за лежності у вираженій мірі, як і будь-якої іншої залежності, означає, що продуктивність навчання у студентів знижується. В них погіршується концентрація на навчальному матеріалі і діяльності викладача. Свідо мість постійно готова відреагувати на нову інформацію, що з’являється завдяки технічному забезпеченню
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20878
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Gorbatuk27.pdf3,4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.