Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20878
Назва: Information addiction as a negative factor training of future specialists: setting a problem
Інші назви: ІНФОРМАЦІЙНА ЗАЛЕЖНІСТЬ ЯК НЕГАТИВНИЙ ЧИННИК ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ
Автори: Gorbatyuk, R. M.
Sitkar, V. I.
Sitkar, T.V.
Бібліографічний опис: Gorbatyuk R. M., Sitkar V. I, Sitkar T.V. Information addiction as a negative factor training of future specialists: setting a problem // New Trends of Global scientific ideas : International scientific-practical congress of pedagogues, psychologists and medics (the 10th of March). Geneva, 2016. P. 65-73.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: інформаційна залежність
продуктивність навчання
студентська молодь
психічний розлад
інформація
психіка
свідомість
Короткий огляд (реферат): У статті звернено увагу на інформаційній залежності студентської молоді під час навчання у вищому педагогічному навчальному закла ді. З погляду медичної психології, спільними для всіх залежностей є психологічний і фізіологічний компоненти. З точки зору сучасної меди цини, під час розвитку інформаційної залежності в людини не форму ється психічний розлад, проте спостерігається її несприятливий вплив на здоров’я з боку деяких систем органів. Наявність інформаційної за лежності у вираженій мірі, як і будь-якої іншої залежності, означає, що продуктивність навчання у студентів знижується. В них погіршується концентрація на навчальному матеріалі і діяльності викладача. Свідо мість постійно готова відреагувати на нову інформацію, що з’являється завдяки технічному забезпеченню
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20878
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gorbatuk27.pdf3,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.