Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21083
Назва: THE WAYS OF GENDER AND FAMILISTIC COMPETENCE FORMATION OF THE FUTURE TEACHERS
Інші назви: Шляхи формування ґендерно-фамілістичної компетентності майбутніх вчителів
Пути формирования гендерно-фамилистической компетентности будущих учителей
Автори: Kravets, V. P.
Бібліографічний опис: Kravets V. P. THE WAYS OF GENDER AND FAMILISTIC COMPETENCE FORMATION OF THE FUTURE TEACHERS // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 5. C. 33–39.
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: gender
familistic
competence
education of a teacher
ґендер
фамілістика
компетентність
підготовка вчителя
гендер
фамилистика
компетентность
подготовка учителя
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): In the content of the courses of university curriculum the material which helps the students' professional training for this kind of work is pointed out. Imitational and symbolic games, creative and problematic tasks, role psychologo-pedagogical trainings, scenarios with moral and psychological content, such kinds of methods as brain storming, ideas assertion, portfolio, etc., which activated the study of future pedagogues are offered.
У змісті дисциплін університетського навчального плану виокремлено матеріал, який сприяє професійній підготовці студентів для цього виду роботи. Запропоновано імітаційно-символічні ігри, творчі і проблемні завдання, ролеві психолого-педагогічні тренінги, схеми-сценарії з морально- психологічним змістом, а також методи мозговий штурм, захист ідей, портфоліо тощо, за допомогою яких активізується навчання майбутніх педагогів.
В содержании дисциплин университетского учебного плана выделено материал, повышающий качество профессиональной подготовки студентов к данному виду работы. Предложены иммитационно-символические игры, творческие и проблемные задачи, ролевые психолого-педагогические тренинги, схемы-сценарии с морально-психологическим содержанием, а также методы мозговой штурм, защита идей, портфолио, активизирующие обучение будущих педагогов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21083
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KRAVETS.pdf278,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.