Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2109
Название: Методичні особливості використання наочних посібників на заняттях автосправи у 50–80-ті роки ХХ століття
Другие названия: Методические особенности использование наглядных пособий на занятиях автодела в 50-80-е годы ХХ века
Methodological features of application of the visual guide in training of drivers in 50-60 years of the ХХ century
Авторы: Сопіга, Віктор Борисович
Библиографическое описание: Сопіга, В. Б. Методичні особливості використання наочних посібників на заняттях автосправи у 50-80-ті роки ХХ століття / В. Б. Сопіга // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 3. – С. 57-62.
Дата публикации: мая-2012
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: автосправа
навчання
наочність
етап
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): Розкрито доцільність використання наочності на заняттях із автосправи та методичні особливості застосування наочності у 1950–1980-і роки. Досліджено історичні аспекти застосування технічних засобів навчання у якості наочних посібників. Визначено та охарактеризовано два етапи розвитку методики застосування наочності у процесі підготовки фахівців із автосправи: накопичення емпіричного досвіду (50–60-і роки) та узагальнення емпіричного досвіду (70–80-і роки ХХ ст.). Обґрунтовано доцільність використання в сьогоденні окремих аспектів підготовки фахівців із автосправи.
Раскрыта целесообразность использования наглядности на занятиях автодела и методические особенности применения наглядности в 1950-1980-е годы. Исследованы исторические аспекты применения технических средств обучения в качестве наглядных пособий. Определены и охарактеризованы два этапа развития методики применения наглядности в процессе подготовки специалистов по автоделу: накопление эмпирического опыта (50-60-е годы) и обобщения эмпирического опыта (70-80-е годы ХХ ст.). Обоснована целесообразность использования в настоящем отдельных аспектов подготовки специалистов по автоделу.
The article reveals the feasibility of using visual aids in the classroom with training of drivers and methodical peculiarities of clarity in the 1950-1980-th. The historical aspects of the application of technical training as visual aids are investigated. The two stages of development methods use visual aids in the training of training of drivers are identified and characterized: accumulation of empirical experience (50-60-th years) and synthesis of empirical experience (70-80-th years of the twentieth century.). The appropriateness of the present certain aspects of training with drivers is proved.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2109
Владелец авторского права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Sopiga.pdf254,46 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.