Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21099
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKodliuk, Y. Р.-
dc.date.accessioned2021-09-21T07:42:58Z-
dc.date.available2021-09-21T07:42:58Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationKodliuk Y. Р. THEORETICAL APPROACHES TO ANALYSІS OF THE TECHNOLOGICAL STRUCTURE OF A PRIMARY SCHOOL TEXTBOОК // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 5. C. 57–62.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21099-
dc.description.abstractThe essence of the concept of «adaptability of a book» is analyzed in the article. Its structural components are proved: a pupil as a strategic and structural model of studying process, a pupil as a selfteacher, functions of a book, coherence of book and teaching technologies, technical side of a book.uk_UA
dc.description.abstractОбґрунтовано структурні компоненти технологічності підручника для початкової школи (підручник як стратегічна і тактична модель процесу навчання; підручник як самовчитель, функціональність навчальної книги; узгодженість підручника з певними технологіями навчання; технічність навчальної книги). Визначено критерії аналізу цієї його характеристики.uk_UA
dc.description.abstractОбоснованы структурные компоненты технологичности учебника для начальной школы (учебник как стратегическая и тактическая модель процесса обучения; учебник как самоучитель, функциональность учебной книги; согласованность учебника с определенными технологиями обучения; техничность учебной книги). Определены критерии анализа этой его характеристики.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjecta primary school pupiluk_UA
dc.subjecta primary school bookuk_UA
dc.subjecttechnological structure of a school bookuk_UA
dc.subjectstructural components of a primary school bookuk_UA
dc.subjectмолодший школярuk_UA
dc.subjectпідручник для початкової школиuk_UA
dc.subjectтехнологічність підручникаuk_UA
dc.subjectструктурні компоненти технологічності підручника для початкової школиuk_UA
dc.subjectкритерії аналізу технологічностіuk_UA
dc.subjectмладший школьникuk_UA
dc.subjectучебник для начальной школыuk_UA
dc.subjectтехнологичность учебникаuk_UA
dc.subjectструктурные компоненты технологичности учебника для начальной школыuk_UA
dc.subjectкритерии анализа технологичностиuk_UA
dc.titleTHEORETICAL APPROACHES TO ANALYSІS OF THE TECHNOLOGICAL STRUCTURE OF A PRIMARY SCHOOL TEXTBOОКuk_UA
dc.title.alternativeТеоретичні підходи до аналізу технологічності підручника для початкової школиuk_UA
dc.title.alternativeТеоретические подходы к анализу технологичности учебника для начальной школыuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 5

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
KODLIUK.pdf220,32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.