Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21099
Назва: THEORETICAL APPROACHES TO ANALYSІS OF THE TECHNOLOGICAL STRUCTURE OF A PRIMARY SCHOOL TEXTBOОК
Інші назви: Теоретичні підходи до аналізу технологічності підручника для початкової школи
Теоретические подходы к анализу технологичности учебника для начальной школы
Автори: Kodliuk, Y. Р.
Бібліографічний опис: Kodliuk Y. Р. THEORETICAL APPROACHES TO ANALYSІS OF THE TECHNOLOGICAL STRUCTURE OF A PRIMARY SCHOOL TEXTBOОК // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 5. C. 57–62.
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: a primary school pupil
a primary school book
technological structure of a school book
structural components of a primary school book
молодший школяр
підручник для початкової школи
технологічність підручника
структурні компоненти технологічності підручника для початкової школи
критерії аналізу технологічності
младший школьник
учебник для начальной школы
технологичность учебника
структурные компоненты технологичности учебника для начальной школы
критерии анализа технологичности
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): The essence of the concept of «adaptability of a book» is analyzed in the article. Its structural components are proved: a pupil as a strategic and structural model of studying process, a pupil as a selfteacher, functions of a book, coherence of book and teaching technologies, technical side of a book.
Обґрунтовано структурні компоненти технологічності підручника для початкової школи (підручник як стратегічна і тактична модель процесу навчання; підручник як самовчитель, функціональність навчальної книги; узгодженість підручника з певними технологіями навчання; технічність навчальної книги). Визначено критерії аналізу цієї його характеристики.
Обоснованы структурные компоненты технологичности учебника для начальной школы (учебник как стратегическая и тактическая модель процесса обучения; учебник как самоучитель, функциональность учебной книги; согласованность учебника с определенными технологиями обучения; техничность учебной книги). Определены критерии анализа этой его характеристики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21099
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KODLIUK.pdf220,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.