Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2113
Title: Аналіз методів навчання іноземного професійного мовлення майбутніх журналістів у педагогічній теорії та практиці
Other Titles: Анализ методов обучения иноязычной профессиональной речи будущих журналистов в педагогической теории и практике
Analysis of the methods of the foreign language education of the future journalists in the pedagogical theory and practice
Authors: Мартинова, Раїса Юріївна
Гулала-Нурй, Ахмед
Bibliographic description (Ukraine): Мартинова, Р. Ю. Аналіз методів навчання іноземного професійного мовлення майбутніх журналістів у педагогічній теорії та практиці / Р. Ю. Мартинова, А. Гулала-Нурй // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 3. – С. 78-85.
Issue Date: May-2012
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: медіаграмотність
медіатекст
жанровий текст
засоби масової інформації
журналістика
газетний дискурс
художній стиль
публіцистичний стиль
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Проаналізовані сучасні науково-методичні роботи, присвячені навчанню іншомовного професійного мовлення майбутніх журналістів. Визначаються їхні переваги й недоліки, а також називаються теоретичні та практичні проблеми, які необхідно вирішити для досягнення повноти наукових знань з досліджуваної тематики.
Проанализированы современные научно-методические работы, посвяшенные иноязычной профессиональной речи будущих журналистов. Определяются их преимущества и недостатки, а также указываются теоретические и практические проблемы, которые необходимо решить для достижения полноты научных знаний по исследуемой тематике.
The article analyses the contemporary scientific-methodological works, devoted to the education of the foreign language professional speech of the future journalists. Their advantages and drawbacks are defined and the theoretical an practical problems are highlighted, that must be solved to reach the wholeness of the scientific knowledges in the investigated thematics.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2113
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Martunova.pdf301,26 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.