Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2114
Назва: Лiнгводидактичнi особливостi процесу іншомовного самонавчання
Інші назви: Лингводидактические особенности процесса иноязычного самообучения
Linguistic and didactic peculiarities of self-training of a foreign language
Автори: Кордонова, Алла Вікторівна
Бібліографічний опис: Кордонова, А. В. Лінгводидактичні особливості процесу іншомовного самонавчання / А. В. Кордонова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 3. – С. 86-90.
Дата публікації: тра-2012
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: іншомовне самонавчання
лінгводидактичні особливості
самостійна робота
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано особливості самонавчання студентів іншомовного фонетичного та лексико-граматичного матеріалу, а також видів мовленнєвої діяльності. Запропоновано способи організації самостійної роботи над освоєнням цих аспектів іноземної мови у позааудиторний час.
В статье проанализированы особенности самообучения студентов иноязычному фонетическому и лексико-грамматическому материалу, а также видам речевой деятельности. Предложены способы организации самостоятельной работы над освоением этих аспектов иностранного языка во внеаудиторное время.
The article analyzes linguistic and didactic peculiarities of students’ self-training and suggests the ways of organization of students’ work at the linguistic and didactic aspects of a foreign language.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2114
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kordonova.pdf232,04 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.