Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2118
Название: Алгоритмізація навчальної діяльності майбутніх педагогів у контексті формування їх інтелектуальної культури
Другие названия: Алгоритмизация учебной деятельности будущих педагогов в контексте формирования их интеллектуальной культуры
The algorithmization of the educational activity of future teachers in forming of their intellectual culture
Авторы: Петрова, Наталя Миколаївна
Библиографическое описание: Петрова, Н. М. Алгоритмізація навчальної діяльності майбутніх педагогів у контексті формування їх інтелектуальної культури / Н. М. Петрова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 3. – С. 107-111.
Дата публикации: мая-2012
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: майбутній педагог
інтелектуальна культура
алгоритмізація діяльності
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): Охарактеризовано можливості алгоритмізації навчальної діяльності майбутніх педагогів завдяки теорії розв’язування винахідницьких задач, взаємозв’язок логічної та інтуїтивної складових мислення студентів. З’ясовано, що алгоритмізація забезпечує розв’язування задач найкоротшим шляхом, а її використання з неалгоритмічними формами наукового пошуку сприяє ефективному формуванню інтелектуальної культури майбутніх педагогів.
Охарактеризованы возможности алгоритмизации учебной деятельности будущих педагогов благодаря теории решения изобретательских задач, взаимосвязь логической и интуитивной составляющих мышления у студентов. Выяснено, что алгоритмизация обеспечивает решение задач кратчайшим путем, является основой для создания новых образовательных ресурсов, а ее использование с неалгоритмическими формами научного поиска способствует эффективному формированию интеллектуальной культуры будущих педагогов.
The possibilities of the educational activity algorithms of future teachers are characterized through the theory of solving inventive problems, the relationship of logic and intuitive components of students’ mentality. It was found that algorithmization provides the shortest way of the problem solving, and its use with the unalhorythmic forms of scientific research contributes to the effective formation of the intellectual culture of future teachers.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2118
Владелец авторского права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Petrova.pdf251,63 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.