Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21617
Title: Парадигма формування конкурентоспроможного туристичного бренду в умовах глобалізації
Other Titles: ПАРАДИГМА ФОРМИРОВАНИЯ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОГО ТУРИСТИЧЕСКОГО БРЕНДА В УСЛОВИЯХ ГЛОБАЛИЗАЦИИ
THE COMPETITIVE TOURIST BRAND FORMING PARADIGM IN THE CONDITIONS OF GLOBALIZATION.
Authors: Якубівська, Юлія
Bibliographic description (Ukraine): Якубівська Ю. Парадигма формування конкурентоспроможного туристичного бренду в умовах глобалізації // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Сер. Географія. Тернопіль : Тайп. 2010. №2 . С.174-178.
Issue Date: 2010
Publisher: Тайп
Keywords: бренд
туризм
брендинг
туристичний бренд
торгівельна марка
конкурентоспроможність
глобалізація
інтелектуалізація
об’єкт інтелектуальної власності
бренд
туризм
брендинг,
туристический бренд
торговая марка
конкурентоспособность
глобализация
интеллектуализация
объект интеллектуальной собственности
brand
tourism
branding
tourism brand
trademark
competitiveness
globalization
intellectualization
intellectual property rights
Series/Report no.: Географія;
Abstract: В статті розглянуто основні принципи формування конкурентоспроможного бренду у сфері туризму, а також здійснено аналіз активності туристичних фірм в контексті орієнтації на встановлення сильного бренду-іміджу, перелічено причини низького рівня розвитку брендингу серед українських туристичних компаній. На основі аналітичних даних досліджено прихильність споживачів до туристичних брендів по регіонах України.
В статье рассмотрены основные принципы формирования конкурентоспособного бренда в сфере туризма, а также осуществлен анализ активности туристических фирм в контексте ориентации на установление сильного бренда-имиджа, перечислены причины низкого уровня развития брендинга среди украинских туристических компаний. На основе аналитических данных исследованы приверженность потребителей к туристическим брендов по регионам Украины.
The article is concerned with the main principles of competitive brand forming in the fields of tourism, also the analysis of tourist companies’ activity is carried out in the context of establishment of strong brand-image orientation, and reasons of low level of branding development are given among the Ukrainian tourist companies. According to the results proposals for improvement of intellectual property objects commercialization process in Ukraine are formulated. Consumers favour for tourist brands according to the regions of Ukraine is explored on the basis of analytical information.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21617
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Сер. Географія. 2010. №2 (випуск 28)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yakubivska.pdf356,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.