Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21617
Назва: Парадигма формування конкурентоспроможного туристичного бренду в умовах глобалізації
Інші назви: ПАРАДИГМА ФОРМИРОВАНИЯ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОГО ТУРИСТИЧЕСКОГО БРЕНДА В УСЛОВИЯХ ГЛОБАЛИЗАЦИИ
THE COMPETITIVE TOURIST BRAND FORMING PARADIGM IN THE CONDITIONS OF GLOBALIZATION.
Автори: Якубівська, Юлія
Бібліографічний опис: Якубівська Ю. Парадигма формування конкурентоспроможного туристичного бренду в умовах глобалізації // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Сер. Географія. Тернопіль : Тайп. 2010. №2 . С.174-178.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Тайп
Ключові слова: бренд
туризм
брендинг
туристичний бренд
торгівельна марка
конкурентоспроможність
глобалізація
інтелектуалізація
об’єкт інтелектуальної власності
бренд
туризм
брендинг,
туристический бренд
торговая марка
конкурентоспособность
глобализация
интеллектуализация
объект интеллектуальной собственности
brand
tourism
branding
tourism brand
trademark
competitiveness
globalization
intellectualization
intellectual property rights
Серія/номер: Географія;
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто основні принципи формування конкурентоспроможного бренду у сфері туризму, а також здійснено аналіз активності туристичних фірм в контексті орієнтації на встановлення сильного бренду-іміджу, перелічено причини низького рівня розвитку брендингу серед українських туристичних компаній. На основі аналітичних даних досліджено прихильність споживачів до туристичних брендів по регіонах України.
В статье рассмотрены основные принципы формирования конкурентоспособного бренда в сфере туризма, а также осуществлен анализ активности туристических фирм в контексте ориентации на установление сильного бренда-имиджа, перечислены причины низкого уровня развития брендинга среди украинских туристических компаний. На основе аналитических данных исследованы приверженность потребителей к туристическим брендов по регионам Украины.
The article is concerned with the main principles of competitive brand forming in the fields of tourism, also the analysis of tourist companies’ activity is carried out in the context of establishment of strong brand-image orientation, and reasons of low level of branding development are given among the Ukrainian tourist companies. According to the results proposals for improvement of intellectual property objects commercialization process in Ukraine are formulated. Consumers favour for tourist brands according to the regions of Ukraine is explored on the basis of analytical information.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21617
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Сер. Географія. 2010. №2 (випуск 28)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yakubivska.pdf356,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.