Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21620
Title: Проблема рефлексивних умінь навчальної діяльності молодших школярів у психолого-педагогічній літературі
Authors: Легін, Вікторія
Bibliographic description (Ukraine): Легін Вікторія Проблема рефлексивних умінь навчальної діяльності молодших школярів у психолого-педагогічній літературі // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. № 4. C. 27–31.
Issue Date: 2009
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: У статті здійснено психолого-педагогічний аналіз поняття «рефлексія». Уточнено зміст та структуру рефлексії. Охарактеризовано рефлексивні вміння навчальної діяльності молодших школярів.
В статье осуществлен психолого-педагогический анализ понятия «рефлексия». Уточнено содержание и структуру рефлексии. Охарактеризовано рефлексивные умения учебной деятельности младших шникольников.
Psychological and pedagogical analysis of the notion «reflection» is made in the article. Junior pupils' reflective skills of education activity are characterized.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21620
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lehin.pdf3,67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.