Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21620
Название: Проблема рефлексивних умінь навчальної діяльності молодших школярів у психолого-педагогічній літературі
Авторы: Легін, Вікторія
Библиографическое описание: Легін Вікторія Проблема рефлексивних умінь навчальної діяльності молодших школярів у психолого-педагогічній літературі // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. № 4. C. 27–31.
Дата публикации: 2009
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): У статті здійснено психолого-педагогічний аналіз поняття «рефлексія». Уточнено зміст та структуру рефлексії. Охарактеризовано рефлексивні вміння навчальної діяльності молодших школярів.
В статье осуществлен психолого-педагогический анализ понятия «рефлексия». Уточнено содержание и структуру рефлексии. Охарактеризовано рефлексивные умения учебной деятельности младших шникольников.
Psychological and pedagogical analysis of the notion «reflection» is made in the article. Junior pupils' reflective skills of education activity are characterized.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21620
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Lehin.pdf3,67 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.