Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21623
Название: Проблема індивідуалізації навчання у практиці роботи сільської початкової школи
Авторы: Онишків, Зіновій Михайлович
Онишків, Ольга
Библиографическое описание: Онишків З. М., Онишків О. Проблема індивідуалізації навчання у практиці роботи сільської початкової школи // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. № 4. C. 59–63.
Дата публикации: 2009
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано результати анкетного опитування вчителів початкових класів сільських шкіл гцодо розуміння ними основних понять індивідуалізації навчального процесу та способів її реалізації у практиці роботи школи.
В статье проанализированы результаты анкетного опроса учителей начальных классов сельских школ относительно понимания ими основных понятий индивидуализации учебного процесса и способов ее реализации в практике работы, школы.
The results of the questionnaire-based responses of Rural Junior School teachers regarding their understanding of basic notion of individualized process of schooling and ways of its implementation during practical school work were analyzed in this article.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21623
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Onyshkiv.pdf3,9 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.