Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21623
Title: Проблема індивідуалізації навчання у практиці роботи сільської початкової школи
Authors: Онишків, Зіновій Михайлович
Онишків, Ольга
Bibliographic description (Ukraine): Онишків З. М., Онишків О. Проблема індивідуалізації навчання у практиці роботи сільської початкової школи // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. № 4. C. 59–63.
Issue Date: 2009
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: У статті проаналізовано результати анкетного опитування вчителів початкових класів сільських шкіл гцодо розуміння ними основних понять індивідуалізації навчального процесу та способів її реалізації у практиці роботи школи.
В статье проанализированы результаты анкетного опроса учителей начальных классов сельских школ относительно понимания ими основных понятий индивидуализации учебного процесса и способов ее реализации в практике работы, школы.
The results of the questionnaire-based responses of Rural Junior School teachers regarding their understanding of basic notion of individualized process of schooling and ways of its implementation during practical school work were analyzed in this article.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21623
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Onyshkiv.pdf3,9 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.