Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21658
Название: Використання ігрової терапії як методу корекції тривожності в роботі з першокласниками
Авторы: Сорока, Ольга Вікторівна
Библиографическое описание: Сорока О. В. Використання ігрової терапії як методу корекції тривожності в роботі з першокласниками // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. № 4. C. 142–146.
Дата публикации: 2009
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): У статті аналізується проблема використання ігрової терапіїу роботі з дітьми молодшого шкільного віку. Підкреслюються переваги ігрової терапії недирективного типу. Розглянут причини шкільної дезадаптації. Особлива увага приділяється використанню програми для корекції тривож пості в першокласників.
В статье анализируется проблема использования игровой терапии в работе с детьми младшего школьного возраста. Подчеркиваются преимущества игровой терапии недирективного типа. Рассмотрены причины' школьной дезадаптации. Особое внимание уделяется использованию программы для коррекции тревожности у первоклассников.
In the article the use of playing therapy is considered in work with the children of junior school age. Advantages of playing therapy of undirective type are underlined. Reasons of school antiadaptation are considered. The special attention is spared the use of the program for the correction ofanxiety for first-class children.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21658
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Soroka.pdf3,97 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.