Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21658
Title: Використання ігрової терапії як методу корекції тривожності в роботі з першокласниками
Authors: Сорока, Ольга Вікторівна
Bibliographic description (Ukraine): Сорока О. В. Використання ігрової терапії як методу корекції тривожності в роботі з першокласниками // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. № 4. C. 142–146.
Issue Date: 2009
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: У статті аналізується проблема використання ігрової терапіїу роботі з дітьми молодшого шкільного віку. Підкреслюються переваги ігрової терапії недирективного типу. Розглянут причини шкільної дезадаптації. Особлива увага приділяється використанню програми для корекції тривож пості в першокласників.
В статье анализируется проблема использования игровой терапии в работе с детьми младшего школьного возраста. Подчеркиваются преимущества игровой терапии недирективного типа. Рассмотрены причины' школьной дезадаптации. Особое внимание уделяется использованию программы для коррекции тревожности у первоклассников.
In the article the use of playing therapy is considered in work with the children of junior school age. Advantages of playing therapy of undirective type are underlined. Reasons of school antiadaptation are considered. The special attention is spared the use of the program for the correction ofanxiety for first-class children.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21658
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Soroka.pdf3,97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.