Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21731
Назва: Забезпечення практичного спрямування навчального процесу в педагогічних вищих навчальних закладах України другої пол. XX — поч. XXI ст.
Автори: Янкович, Олександра Іванівна
Бібліографічний опис: Янкович О. І. Забезпечення практичного спрямування навчального процесу в педагогічних вищих навчальних закладах України другої пол. XX — поч. XXI ст. // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. № 5. C. 19–22.
Дата публікації: 2009
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено ретроспективний аналіз розвитку компетентнісної освіти в педагогічних вищих навчальних закладах України другої половини XX - початку XXI ст. Визначено шляхи забезпечення домінування практичного компонента навчального процесу над теоретичним. Запропоновано ширше впроваджувати технології управління за результатом, кардинально змінити навчальні плани та програми, поліпшити якість підготовки викладачів.
В статье осуществлен ретроспективный анализ развития компетентносного образования в педагогических высших учебных заведениях Украины второй половины XX начала XXI в. Определено пути обеспечения доминирования практического компонента учебного процесса над теоретическим. Предложено шире внедрять технологии управления за результатом, кардинальное изменить учебные планы и программы, улучшить качество подготовки преподавателей.
The article deals with retrospective analysis of the development of competence education in Ukrainian pedagogical higher educational establishments during the second half XX - beginning XXI century. It is defined the ways to provide domination of practical component of educational process over a theoretical one. It is suggested that the technologies of result management be inculcated wider, educational curricula and programs be changed in a cardinal manner, and the quality of teacher preparation be improved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21731
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
YaNKOVYCh.pdf268,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.