Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21750| Назва: | Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення природничих дисциплін |
| Автори: | Гладюк, Тетяна Володимирівна |
| Бібліографічний опис: | Гладюк Т. В. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення природничих дисциплін // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. № 5. C. 107–111. |
| Дата публікації: | 2009 |
| Видавництво: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
| Серія/номер: | Педагогіка; |
| Короткий огляд (реферат): | У статті з’ясовується сутність педагогічних умов розвитку пізнавальної активності, обґрунтовуються педагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення природничих дисциплін. В статье рассматривается сущность педагогических условий развития познавательной активности, обосновываются педагогические условия развития познавательной активности будущих учителей начальной школы в процессе изучения естественных дисциплин. The article reveals the essence and justifies the pedagogical conditions for the development offuture teachers ’ cognitive activity in the study of natural sciences. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21750 |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 5 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Hladiuk.pdf | 289,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.