Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21814
Title: Деякі чинники атрактивності рекламного знака
Other Titles: Some Attractive Factors of Advertising Marks
Authors: Лиса, Наталія
Bibliographic description (Ukraine): Лиса Н. Деякі чинники атрактивності рекламного знака // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Сер. Мовознавство. Тернопіль : ТДПУ, 2003. Вип. 10. С. 54-58
Issue Date: 2003
Publisher: ТДПУ
Series/Report no.: Мовознавство;
Abstract: The article deals with the attractive factors of advertising marks. The suggested classification focuses on graphemic manipulations, graphic means and foreign stems which are used in advertising marks. Due to these forms advertising marks are original, attractive and are to be remembered very quickly.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21814
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мовознавство. 2003. Вип. 10

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2003-2.-53-57.pdf105,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.