Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21814
Назва: Деякі чинники атрактивності рекламного знака
Інші назви: Some Attractive Factors of Advertising Marks
Автори: Лиса, Наталія
Бібліографічний опис: Лиса Н. Деякі чинники атрактивності рекламного знака // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Сер. Мовознавство. Тернопіль : ТДПУ, 2003. Вип. 10. С. 54-58
Дата публікації: 2003
Видавництво: ТДПУ
Серія/номер: Мовознавство;
Короткий огляд (реферат): The article deals with the attractive factors of advertising marks. The suggested classification focuses on graphemic manipulations, graphic means and foreign stems which are used in advertising marks. Due to these forms advertising marks are original, attractive and are to be remembered very quickly.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21814
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мовознавство. 2003. Вип. 10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2003-2.-53-57.pdf105,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.