Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21932
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуцал, Людмила-
dc.date.accessioned2021-10-12T12:22:12Z-
dc.date.available2021-10-12T12:22:12Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationГуцал Л. Історіографічний аналіз розвитку шкільної природничої освіти // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 2. C. 50–56.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21932-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано історіографію наукових публікацій стосовно процесу розвитку шкільної природничої освіти. Здійснено умовний поділ праць, присвячених цій проблематиці на групи: «загальні» — де висвітлюється урядова політика у галузі освіти; «змістові» — в яких розглядається зміст освіти, програмно-методичні засади навчального процесу, а також проблеми викладання окремих навчальних предметів; «регіональні» — що подають відомості про стан освіти певної територіальної одиниці; «окремі» — де вивчається історія становлення і розвитку конкретного навчального закладу, його педагогічний досвід та внесок у справу розвитку освітньої галузіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleІсторіографічний аналіз розвитку шкільної природничої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hutsal.pdf317,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.