Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21932
Назва: Історіографічний аналіз розвитку шкільної природничої освіти
Автори: Гуцал, Людмила
Бібліографічний опис: Гуцал Л. Історіографічний аналіз розвитку шкільної природничої освіти // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 2. C. 50–56.
Дата публікації: 2008
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано історіографію наукових публікацій стосовно процесу розвитку шкільної природничої освіти. Здійснено умовний поділ праць, присвячених цій проблематиці на групи: «загальні» — де висвітлюється урядова політика у галузі освіти; «змістові» — в яких розглядається зміст освіти, програмно-методичні засади навчального процесу, а також проблеми викладання окремих навчальних предметів; «регіональні» — що подають відомості про стан освіти певної територіальної одиниці; «окремі» — де вивчається історія становлення і розвитку конкретного навчального закладу, його педагогічний досвід та внесок у справу розвитку освітньої галузі
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21932
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hutsal.pdf317,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.