Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22085
Назва: Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь
Автори: Марцінко, Тетяна
Бібліографічний опис: Марцінко Т. Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 3. C. 22–26.
Дата публікації: 2008
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено особливості розвитку мовлення учнів молодшого підліткового віку. Відзначено важливість активування пізнавальної діяльності учнів під час формування риторичних умінь на уроках української мови, що сприяє становленню демократичних поглядів на життя, уважному ставленню до чужої думки, вільному висловленню своєї, критичному мисленню, здатності приймати продумані рішення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22085
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Martsinko.pdf327,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.