Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22092
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКовальчук, Лариса-
dc.date.accessioned2021-10-18T06:43:45Z-
dc.date.available2021-10-18T06:43:45Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКовальчук Л. Педагогічна спрямованість як інтегрований чинник формування культури професійного мислення майбутнього вчителя хімії // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 3. C. 55–63.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22092-
dc.description.abstractЗ’ясовано категоріальну сутність ключових понять «педагогічна спрямованість», «професійна спрямованість». Запропоновано модель педагогічної спрямованості як інтегрованого чинника формування культури професійного мислення майбутнього вчителя. Наведено результати психолого-педагогічного діагностування педагогічної спрямованості студентів хімічного факультету класичного університету.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleПедагогічна спрямованість як інтегрований чинник формування культури професійного мислення майбутнього вчителя хіміїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kovalchuk.pdf422,68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.