Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22092
Title: Педагогічна спрямованість як інтегрований чинник формування культури професійного мислення майбутнього вчителя хімії
Authors: Ковальчук, Лариса
Bibliographic description (Ukraine): Ковальчук Л. Педагогічна спрямованість як інтегрований чинник формування культури професійного мислення майбутнього вчителя хімії // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 3. C. 55–63.
Issue Date: 2008
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: З’ясовано категоріальну сутність ключових понять «педагогічна спрямованість», «професійна спрямованість». Запропоновано модель педагогічної спрямованості як інтегрованого чинника формування культури професійного мислення майбутнього вчителя. Наведено результати психолого-педагогічного діагностування педагогічної спрямованості студентів хімічного факультету класичного університету.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22092
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalchuk.pdf422,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.