Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22092
Название: Педагогічна спрямованість як інтегрований чинник формування культури професійного мислення майбутнього вчителя хімії
Авторы: Ковальчук, Лариса
Библиографическое описание: Ковальчук Л. Педагогічна спрямованість як інтегрований чинник формування культури професійного мислення майбутнього вчителя хімії // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 3. C. 55–63.
Дата публикации: 2008
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): З’ясовано категоріальну сутність ключових понять «педагогічна спрямованість», «професійна спрямованість». Запропоновано модель педагогічної спрямованості як інтегрованого чинника формування культури професійного мислення майбутнього вчителя. Наведено результати психолого-педагогічного діагностування педагогічної спрямованості студентів хімічного факультету класичного університету.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22092
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kovalchuk.pdf422,68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.