Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22275
Назва: Керівництво загальноосвітнім навчально-виховним закладом: історичний аспект
Автори: Берека, Віктор
Бібліографічний опис: Берека В. Керівництво загальноосвітнім навчально-виховним закладом: історичний аспект // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 4. C. 7–10.
Дата публікації: 2008
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Зміст керівної діяльності загальноосвітнім навчальним закладом залежить від тих процесів, які відбуваються в українському суспільстві і тому він постійно оновлюється і збагачується. У даній статті за допомогою аналізу шкільних документів було зроблено спробу класифікувати напрямки головних моделей та створити умовну модель керівництва загальноосвітнім навчальним закладом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22275
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bereka.pdf296,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.