Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22294
Title: Прогностична модель особистісно-професійної парадигми як концепт системи парадигмального моделювання професійної підготовки майбутніх учителів
Authors: Семенова, Алла
Bibliographic description (Ukraine): Семенова А. Прогностична модель особистісно-професійної парадигми як концепт системи парадигмального моделювання професійної підготовки майбутніх учителів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 4. C. 32–37.
Issue Date: 2008
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: У статті розкрито сутність побудови прогностичної моделі особистісно-професійної парадигми як концепта та системоутворюючого чинника системи парадигмального моделювання професійної підготовки майбутніх учителів. Підґрунтям такої діяльності автор визначає фрактальний принцип синергетики, який віддзеркалює важливість принципу самоподібності для сучасної освіти.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22294
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Semenova.pdf473,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.