Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22294| Title: | Прогностична модель особистісно-професійної парадигми як концепт системи парадигмального моделювання професійної підготовки майбутніх учителів |
| Authors: | Семенова, Алла |
| Bibliographic description (Ukraine): | Семенова А. Прогностична модель особистісно-професійної парадигми як концепт системи парадигмального моделювання професійної підготовки майбутніх учителів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 4. C. 32–37. |
| Issue Date: | 2008 |
| Publisher: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
| Series/Report no.: | Педагогіка; |
| Abstract: | У статті розкрито сутність побудови прогностичної моделі особистісно-професійної парадигми як концепта та системоутворюючого чинника системи парадигмального моделювання професійної підготовки майбутніх учителів. Підґрунтям такої діяльності автор визначає фрактальний принцип синергетики, який віддзеркалює важливість принципу самоподібності для сучасної освіти. |
| URI: | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22294 |
| Appears in Collections: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 4 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Semenova.pdf | 473,7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.