Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2238
Название: Вокальна школа як ментальний феномен
Другие названия: Вокальная школа как ментальный феномен
The Vocal School As A Mental Phenomenon
Авторы: Калин, Руслана Йосипівна
Библиографическое описание: Калин, Р. Й. Вокальна школа як ментальний феномен / Р. Й. Калин // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство / редкол.: М. Станкевич, О. Голубець, Н. Урсу [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – Вип. 2. – С. 114–121. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2012
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: виконавська школа
вокальна школа
спосіб мислення
ментальний феномен
Краткий осмотр (реферат): У статті викладаються теоретичні основи трактування вокальної школи як ментального феномена. Її специфічними ознаками визначаються: актуалізовані й пролонговані рольові функції вчителя та учня; значна роль вербального компонента, що своїми характеристиками суттєво впливає на специфіку вокального інтонування. У взаємозв'язку мовлення і способу мислення вбачається особливий вплив ментальних ознак на характер вокальної школи, що дає підстави трактувати її як «ментальний феномен».
В статье излагаются теоретические основы трактовки вокальной школы как ментального феномена. Её специфическими признаками определяются: актуализированные и пролонгированные ролевые функции учителя и ученика; значительная роль вербального компонента, который своими характеристиками существенно влияет на специфику вокального интонирования. Во взаимосвязи речи и способа мышления видится особенное влияние метальных признаков на характер вокальной школы, что даёт основания трактовать её как «ментальный феномен».
The theoretical bases of interpretation of vocal school as the mental phenomenon are research in the article. Her determined specific signs are: the actual and prolonged role-play functions of teacher and student; the considerable role verbal component that substantially influences on the specific of vocal intonation. In a special influence of mental signs on a character of vocal school is seen in the intercommunication of broadcasting and a way of thinking that grounds to interpret it as a «mental phenomenon».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2238
Владелец авторского права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2012 № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
kalun.pdf130,27 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.