Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22434
Назва: Модель підготовки майбутніх учителів іноземної мови до застосування особистісно opiєнтованих технологій навчання
Автори: Береснєв, Андрій
Бібліографічний опис: Береснєв А. Модель підготовки майбутніх учителів іноземної мови до застосування особистісно opiєнтованих технологій навчання // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 5. C. 41–50.
Дата публікації: 2008
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано та репрезентовано зміст і структуру педагогічної моделі підготовки студентів-філологів — майбутніх вчителів іноземної мови до застосування особистісно opiєнтованих технологій навчання. Охарактеризовано комплекс психолого-педагогічних знань, який необхідний для ефективного використання цих технологій, а також основні компоненти вказаної моделі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22434
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Beresniev.pdf378,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.