Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22546| Назва: | Стратегії прискореного навчання обдарованих школярів та їх практична реалізація в США |
| Автори: | Тадеєв, Петро |
| Бібліографічний опис: | Тадеєв П. Стратегії прискореного навчання обдарованих школярів та їх практична реалізація в США // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 5. C. 163–169. |
| Дата публікації: | 2008 |
| Видавництво: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
| Серія/номер: | Педагогіка; |
| Короткий огляд (реферат): | У статті охарактеризовано основні стратегії прискореного навчання обдарованих школярів в США та їх практичну реалізацію. Особлива увага приділяється аналізу АР-програм (Advanced Placement), основною метою яких є залучення обдарованих школярів до вивчення окремих навчальних курсів коледжів чи університетів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22546 |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 5 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Tadeiev.pdf | 347,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.