Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22641| Title: | Переваги предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів |
| Authors: | Карабін, Оксана Йосифівна |
| Bibliographic description (Ukraine): | Карабін О. Й. Переваги предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 7. C. 100–102. |
| Issue Date: | 2008 |
| Publisher: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
| Keywords: | предметно-модульна система комп’ютерне тестування тести знання тестологія валідність тестів |
| Series/Report no.: | Педагогіка; |
| Abstract: | У статті проведено аналіз переваг предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів на основі літературних джерел і власного досвіду. |
| URI: | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22641 |
| Appears in Collections: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 7 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Karabin.pdf | 363,13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.