Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22996
Название: Структура, функції та рівні розвитку професійної саморегуляції вчителя
Авторы: Чайка, Володимир Мирославович
Сеньовська, Надія Леонідівна
Библиографическое описание: Чайка В. М., Сеньовська Н. Л. Структура, функції та рівні розвитку професійної саморегуляції вчителя // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 4. C. 3–8.
Дата публикации: 2007
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано вплив двох факторів формування саморегуляції — соціуму та волі. Наведено авторське визначення професійної саморегуляції педагога. Визначено її компоненти (мотиваційний, рефлексивний, емоційно-вольовий, діяльнісний) і функції (аксіологічна, планування та прогнозу, самосуб’єктного впливу, корегувальна), які одночасно є властивостями особистості. Досліджено рівні (рефлексивний, оцінно-ситуативний, репродуктивний) професійної саморегуляції вчителя, їхнє значення для його фахового самовдосконалення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22996
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chaika_Senovska.pdf359,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.