Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22996| Назва: | Структура, функції та рівні розвитку професійної саморегуляції вчителя |
| Автори: | Чайка, Володимир Мирославович Сеньовська, Надія Леонідівна |
| Бібліографічний опис: | Чайка В. М., Сеньовська Н. Л. Структура, функції та рівні розвитку професійної саморегуляції вчителя // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 4. C. 3–8. |
| Дата публікації: | 2007 |
| Видавництво: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
| Серія/номер: | Педагогіка; |
| Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано вплив двох факторів формування саморегуляції — соціуму та волі. Наведено авторське визначення професійної саморегуляції педагога. Визначено її компоненти (мотиваційний, рефлексивний, емоційно-вольовий, діяльнісний) і функції (аксіологічна, планування та прогнозу, самосуб’єктного впливу, корегувальна), які одночасно є властивостями особистості. Досліджено рівні (рефлексивний, оцінно-ситуативний, репродуктивний) професійної саморегуляції вчителя, їхнє значення для його фахового самовдосконалення. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22996 |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 4 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Chaika_Senovska.pdf | 359,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.