Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23075
Назва: Педагогічна практика як одна з форм підготовки вчительських кадрів для народних шкіл кінця XIX — початку XX століття
Автори: Болгар, Олена
Бібліографічний опис: Болгар О. Педагогічна практика як одна з форм підготовки вчительських кадрів для народних шкіл кінця XIX — початку XX століття // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 5. C. 51–55.
Дата публікації: 2007
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості практичної підготовки майбутнього вчителя народної школи кінця XIX — початку XX століття; проаналізовано основні етапи педагогічної практики; подано вимоги, які висувалися до уроку в початковій школі цього періоду. Важливу роль у професійній підготовці майбутнього вчителя того часу відводилося поєднанню пасивного виду практики (спостереження) із самостійною роботою практикантів (виконання всіх обов’язків учителя початкової школи), що озброювало їх багатим досвідом практичної роботи, формувало професійні уміння і навички. Аналіз такого виду педагогічної підготовки вчительських кадрів дозволяє краще розкрити рівень загальної і професійної підготовки майбутніх вчителів народної школи кінця XIX — початку XX століття.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23075
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bolhar.pdf366,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.