Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23090
Назва: Співвідношення системи вправ з етапами уроку вивчення нового матеріалу
Автори: Палихата, Елеонора Ярославівна
Бібліографічний опис: Палихата Е. Я. Співвідношення системи вправ з етапами уроку вивчення нового матеріалу // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 5. C. 69–72.
Дата публікації: 2007
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Продемонстровано залежність системи вправ від етапів уроку вивчення нового матеріалу, схарактеризовано види вправ, що відповідають актуалізації опорних знань засвоєнню нового матеріалу, закріпленню вивченого і підсумку уроку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23090
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PALYKhATA.pdf356,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.