Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23099
Назва: Реформаторська педагогіка Німеччини першої третини ХХ століття
Автори: Коцюбинський, Олег
Бібліографічний опис: Коцюбинський О. Реформаторська педагогіка Німеччини першої третини ХХ століття // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 5. C. 107–111.
Дата публікації: 2007
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано зародження, розвиток і зміст реформаторської педагогіки Німеччини на початку ХХ ст., яка стала альтернативою тогочасній традиційній середній школі цієї країни. Про аналізовано основні напрямки реформаторської педагогіки та концепції навчання і виховання її найвизначніших представників. Зроблена спроба пошуку педагогічних ідей, які можна використати в умовах реформування вітчизняної системи освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23099
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KOTsIuBYNSKYI.pdf371,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.