Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23230
Назва: Концептуальні аспекти інклюзивної освіти в Україні
Автори: Юхно, Людмила
Бібліографічний опис: Юхно Л. Концептуальні аспекти інклюзивної освіти в Україні // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р.). Тернопіль : ТНПУ імені В. Гнатюка, 2021. С. 376-380.
Дата публікації: 13-тра-2021
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: інклюзивна освіта
інклюзивне середовище
діти з особливими освітніми потребами
Короткий огляд (реферат): Автор піднімає питання щодо визначення концептуальних аспектів інклюзивної освіти в Україні. Проаналізовано підходи до сучасного розуміння інклюзії в Україні. Виділено та схарактеризовано основні принципи започаткування інклюзивної освіти в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23230
Розташовується у зібраннях:Соціальна робота: виклики сьогодення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yukhno.pdf184,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.