Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23364
Название: Диференційований підхід до вивчення сільськогосподарських машин в умовах кредитно- модульної системи організації навчального процесу
Авторы: Борсук, Володимир
Понятишин, Володимир Васильович
Библиографическое описание: Борсук В., Понятишин В. В. Диференційований підхід до вивчення сільськогосподарських машин в умовах кредитно- модульної системи організації навчального процесу // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 7. C. 178-186.
Дата публикации: 2007
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): Реформування процесу навчання у вищій школі полягає в його переході на кредитно-модульну систему вивчення дисциплін. У статті показані окремі аспекти диференційованого підходу до вивчення сільськогосподарських машин, суть якого полягає в переорієнтації із лекційно-інформативної на індивідуально-диференційовану форму навчання. Описаний підхід до розподілу навчального матеріалу на три рівні складності і визначення критеріїв до їх оцінювання. Критерії і тестові завдання наведені на прикладі вивчення теми «Посівні машини».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23364
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 7

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Boruk_Poniatyshyn.pdf899,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.