Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/243
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтепанюк, Алла Василівна-
dc.contributor.authorМоскалюк, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2011-09-26T08:39:20Z-
dc.date.available2011-09-26T08:39:20Z-
dc.date.issued2010-08-
dc.identifier.citationСтепанюк, А. В. Розвиток дослідницьких умінь студентів як складова професійної підготовки майбутніх учителів природничого профілю / А. В. Степанюк, Н. В. Москалюк // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 33-38.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/243-
dc.description.abstractРозкрито основні підходи до формування дослідницьких умінь студентів (компетентнісний та «навчання через дослідництво»). Визначено й охарактеризовано специфічні принципи проектування навчальної діяльності із формування дослідницьких умінь, за основу систематизації яких узято освітню діяльність студента. Висвітлено особливості організації науково орієнтованого навчання. Запропоновано модель формування дослідницьких умінь майбутніх вчителів у процесі вивчення біологічних дисциплін, яка включає два взаємопов’язані шляхи реалізації проблеми: непрямий та прямий.en_US
dc.description.abstractРаскрыто основные подходы к формированию исследовательских умений студентов (компетентностной и «обучение через исследование»). Определены и охарактеризованы специфические принципы проектирования учебной деятельности по формированию исследовательских умений, в основу систематизации которых положена учебная деятельность студента. Освещены особенности организации научно ориентированного обучения. Предложена модель формирования исследовательских умений будущих учителей в процессе изучения биологических дисциплин, которая включает два взаимосвязанные пути решения проблемы: непрямой и прямой.en_US
dc.description.abstractBasic approaches to the formation of students’ research skills (competence «learning through research activities») have been revealed. Specific principles of educational activities design in formation of research skills have been determined and characterized. Students’ educational work has been taken as a basis for the systematization of research skills. The authors highlight the peculiarities of the organization of scientific oriented education. Model of formation of future teachers’ research skills during the study of biological disciplines, which includes two interrelated ways of the problem realization (direct and indirect) has been offered.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectвмінняen_US
dc.subjectдослідницьке вмінняen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectвища школаen_US
dc.titleРозвиток дослідницьких умінь студентів як складова професійної підготовки майбутніх учителів природничого профілюen_US
dc.title.alternativeРазвитие исследовательских умений студентов как составляющая профессиональной подготовки будущих учителей естественного профиляen_US
dc.title.alternativeThe development of student research skills as a part of professional preparing ation of future teachers of sciencesen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Stepanyk_Moskalyk.pdf124,81 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.